saiola.reismee.nl

I'm back!!

Even een korte update vanuit het warme Mombasa...

Mn vlucht hier naar toe verliep dit keer stukken beter, maar het kon natuurlijk bijna niet slechter na de vorige keer haha! Had dit keer een stoel aan het raam en de stoel naast me bleef leeg, dus heb zowaar bijna de hele reis heerlijk liggen slapen :) Kwam dus ook vrij uitgerust op het vliegveld in Mombasa aan, waar Alex en Sheilah me op stonden te wachten. Trouwens pa...het visum kostte gewoon 20 euro, dus dat valt weer mee he! De rit naar huis was nu wel compleet anders, in plaats van alles voor het eerst te zien was het nu meer een feest van herkenning!

Ben gisteren naar El Roi geweest en tot mn verbazing herkende bijna alle kids me nog, dus dat maakte het nog leuker om ze allemaal weer te zien! Ze kregen gisteren voor de eerste keer pap (dit krijgen ze voortaan 's ochtends naast de vertrouwde lunch), vond het wel bijzonder om dat moment te mogen meemaken. En kon de kinderen nu eindelijk in hun uniforms zien!

Ga morgen een bezoekje brengen aan Blessed Camp, een ander project van Doingoood (Marte heeft daar vrijwilligerswerk gedaan). Verder ben ik niet te veel aan het plannen en zie ik allemaal wel hoe het gaat lopen, leef hier weer echt per dag en dat bevalt me goed!

Voor degenen die de dagen al zitten af te tellen... Heel veel plezier met carnavallen! Heb confetti en schmink meegenomen, dus ga er hier ook proberen iets van te maken haha ;) ALAAF!!

Reacties

Reacties

Marte

Leuk, leuk leuk! Houd ons op de hoogte van je belevenissen, dan kan ik stiekempjes ook meegenieten!

rox

Meis, fijn dat het weer goed voelt!!!

Geniet!!!

Dikke kus

Nicky

Leuk al zo snel iets van je te lezen! Helemaal super dat het alweer zo vertrouwt is! Maar we willen natuurlijk ook nog wel een update over andere zaken... ;)

Kus

Nicky

En vertrouwd is natuurlijk met een d..

Will en Wil Harmsen

Lieverd wat fijn om nu eens een goede reis te hebben en niet ziek te worden. Geen alcohol voor de reis genomen, misschien? Fijn dat de kids je nog herkenden! Dat doet je very good! Liefs, dikke kus enne....... we blijven je volgen.

Elsbeth

Fijn dat de reis goed is verlopen. We zijn nieuwsgierig naar je belevenissen daar en blijven je verslagen lezen. Heel veel plezier daar.

Tahnee

Die update waar Nicky t over heeft ben ik ook wel heel benieuwd naar... :)

mama at home

O, wat zijn jullie allemaal nieuwsgierig!! Ben blij dat ik niet zo ben.....maar uuuuuuh: is het gezellig met de familie daar??
En slaap je in de tent op dak, of zijn er andere regelingen getroffen??
Geef ze daar maar een rood-wit-geel-gevoel as weekend.
Tot vlgd keer...Big kiss Mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood