saiola.reismee.nl

Terug naar de matatu's en de ugali :)

Nog maar twee weekjes en dan zit ik weer in het vliegtuig terug naar Mombasa... Heb vorige week mn hepatitis B vaccinatie nog even laten zetten en ben maandag al weer begonnen met mn malariapillen, dus medisch gezien ben ik er al weer helemaal klaar voor haha ;)

Terwijl ik de vorige keer niet wist wat ik moest verwachten toen ik in mn eentje dat toch wel erg grote vliegtuig instapte en nog nooit zo zenuwachtig op het vliegveld heb gezeten, hebben de zenuwen dit keer plaatsgemaakt voor gezonde kriebels! Maar nu ik in december tante ben geworden van een geweldig kereltje en ik natuurlijk iets langer wegblijf daneen maandje, zal het afscheid me dit keer denk ik toch wel iets zwaarder vallen (al stond ik de vorige keer ook gewoon te brullen hoor hihi). En daarbij komt ook nog eens dat ik voor het eerst in mn leven geen carnaval ga vieren (ja ik weet het, het is schokkend)!Maar gelukkig was een collegaatje zo lief om twee cd's met carnavalsmuziek voor me te maken, dus ga eens kijken of ikde polonaise geïntroduceerd kan krijgen in Kenia ;)

Ineke, de oprichtster van Doingoood, is nu zelf ook in Kenia en heb met haar daar afgesproken om te kijken wat ik kan gaan betekenen voor de organisatie in die drie maanden. Ze is op dit moment bezig met het opzetten van nieuwe projecten en hoop dan ook dat ik mn steentje daarin kan bijdragen! Het gevoel dat je krijgt als je iets kan betekenen voor anderen zonder er zelf iets voor terug te willen, is echt geweldig en blijft je voor de rest van je leven bij!

De 27e om 21.25 uur vlieg ik weervanaf Brussel naar Mombasa...Heb ontzettend veel zin om weer te kunnen gaan genieten van de matatu's, de ugali en gewoon het leventje daar!En ikkan niet wachten om me weer zo gelukkig te voelen als ik me daar een maand heb gevoeld!

Reacties

Reacties

Jesse

Hoi Saiola,

Ik zal jou ook heeeeeel erg gaan missen maar volgens mijn mama is het wel heel goed dat je dit gaat doen. Als je over 3 maanden dan maar wel weer terug komt!!

Tot snel, dikke kus van Jesse

Roxan

Whieeeee nog twee weken en dan kun je carnaval gaan vieren in Kenia!!!
Misschien is het wel leuker daar hahahahaha.

Ow ik ben echt zo benieuwd hoe je het gaat hebben.

Kussssss

Anneke DGFoundation

Nice.. meet you there! Safari salama...

Lenie

Ha Saiola,
Was weer erg gezellig afgelopen zondag samen met Debbie.
Ik ben er van overtuigd dat het jou gaat lukken om de polonaise te introduceren in Mombassa. Ik kijk al uit naar de foto's.
Liefs, Lenie xxx

Carola

Hi Saiola,

Hoe is het? Ben je er helemaal klaar voor?!! Waarschijnlijk zit je nu stik zenuwachtig in de auto op weg naar het vliegveld! Over een goed aantal uurtjes kun je je grote liefde weer in de armen sluiten ;-)

Geniet van je 3 maandjes daar en we kunnen je verhalen lezen op je blog!

Liefs,
Carola

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood