saiola.reismee.nl

Terug naar Mombasa

Ben nu alweer bijna een maandje terug uit Kenia...

Het afscheid nemen van mn familie daar en vervolgens het laatste moment op het vliegveld, vielen me nog veel zwaarder dan ik al had verwacht. Natuurlijk vond ik het leuk om iedereen hier weer te gaan zien, maar vond het zo moeilijk om mn leventje daar af te sluiten en alle lieve mensen daar achter te laten. Eenmaal aangekomen in Brussel, werd ik opgewacht door mn lieve ouders en door heel veel kou en sneeuw haha! Dus dat was gelijk weer even goed wennen aan het Nederlandse klimaat, scheelde ongeveer zo'n 40 graden met Mombasa! De eerste twee weken in NL waren ontzettend raar (Marte had me daar al voor gewaarschuwd), het was net alsof ik een jaar was weggeweest. Zo'n reis maakt toch nog een veel diepere indruk op je dan je je van te voren kunt voorstellen!

Inmiddels ben ik weer helemaal gewend hier, maar kan mn leventje in Mombasa nog niet echt loslaten. Daarom heb ik ook besloten, zoals de meesten al wel gehoord hebben, om eind februari weer terug te gaan! Maar dan voor drie maanden, want zo'n maandje is gewoon veel te kort! Op 27 februari vlieg ik weer vanuit Brussel naar Mombasa om me daar nog verder in te kunnen zetten voor deprojecten en weer wat tijd door te brengen met mn familie en vrienden daar.Kan me dit keer wat beter voorbereiden, dus heb vast een taalgids Swahili en de Lonely Planet van Kenia aangeschaft...mn huiswerk voor de komende twee maanden ;) Dus heb nog genoeg te doen de komende weken!

Inmiddels hebben de kids op school met kerst allemaal hun eigen uniform en bijpassende schoenen gekregen! 'Mama' was zo lief om me wat foto's toe te sturen, zodat ik ze ook even kon bewonderen in hun nieuwe outfits!

Reacties

Reacties

Carola

Heej Saiola,

Ik heb begrepen dat een aantal van mijn nieuwjaars sms'jes niet zijn aangekomen, dus mocht je hem niet hebben gekregen ... de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Je hebt je vlucht al geboekt lees ik, leuk! Nou, jij begint het nieuwe jaar in ieder geval goed en volgens mij gaat het helemaal goed komen daar in Kenia!

Nog even aftellen en dan zie je je lieve vrienden daar weer ;-)

Liefs,
Carola xxx

Roxan

Meis,

Dit is echt een super goede beslissing die je hebt genomen!!!

Tot snel!!!

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood