saiola.reismee.nl

Eerste daagjes Mombasa

Afgelopen maandag om 8.30 ben ik geland in Mombasa... Goede vlucht gehad, alleen beetje ziek geweest onderweg. Laten we het er maar op houden dat ik goede vrienden ben geworden met de vliegtuigwc

Wink
Op het vliegveld stond Peter al op me te wachten en na een rit van ongeveer een half uurtje (we mogen in NL trouwens echt niet klagen over slechte wegen), kwam ik aan bij het huis waar ik de komende vier weken ga verblijven. Ik werd daar meteen ontzettend welkom geheten en voelde me dus eigenlijk al meteen helemaal thuis!

Naast Christine (oprichtster van de school) wonen ook haar zoon Alex en dochters Sheilah en Rose hier. En er is nog een Nederlandse vrijwilligster Marte, dus kan af en toe nog even lekker gewoon in mn eigen taaltje met haar kletsen! En niet te vergeten, het allerliefste meisje ever: Lensah (geadopteerd door Christine). Zij zit ook op El Roi, dus loop soms met haar richting school. Het schooltje is trouwensecht geweldig, de kids zijn zo dankbaar met een high five of een complimentje!

Ben hier nu pas vier dagen, maar heb echt al zoveel bijzondere dingenmeegemaakt! Even een paar highlights dan maar die me nu ff te binnenschieten:

- De eerste dag op school besloot een van de kinderen dat mn huidskleur geel is

- Matatu's (lokale busjes hier) en het gebruik ervan is geweldig

- Heb al een duik genomen in de Indische oceaan

- Was na twee uurtjes al verbrand (ben zelfs nu nog niet echt gewend aan de hitte hier)

- Maar vooral.... Nederlanders klagen echt veel te veel

Wink

Ga proberen nog even wat foto's op de site te zetten en dan horen jullie snel weer van me!

Kus

Reacties

Reacties

Yuri

Heej Saiola!!

Goed om te horen dat je je meteen thuis voelt!:d Je gaat vast nog heel veel meer beleven! ik hoor de verhelen en houd het hier mooi bij! Super leuk!:d

Nederlanders zeuren idd veel!:d Ik dus ook! Vergeet niet te smeren!

Dikke Kus en Knuffel!

mama Wil

lieverd, eerst zonnebrand en na ca. half uurtje de antimug met deet erover heen. Blijven herhalen; ook als je in de schaduw bent(goede raad van mama Wil) Geniet van iedere minuut en hou ons maar op de hoogte van je ervaringen. Wij smullen mee. Greetz W. & W.

Nicky

Ha meis,

Fijn dat t je tot nu toe zo goed bevalt!! Nu al zo veel verhalen belooft veel goeds voor de komende weken! Ben heel benieuwd en blijf je natuurlijk volgen hier.
Enneh, goed blijven smeren! (maar ik ben geloof ik niet de enige die dat zegt ;))

Genietse!
Dikke kus

Lenie

Ha Saiola,
Wat een mooie ervaringen en dat al in een paar dagen tijd. Blijf genieten, ervaren, plezier maken, liefde geven en ontvangen. Blijf je volgen!!
Liefs,
Lenie xxx

Roxan

Oe oe ik was al aan het wachten!!!
Ik was zo benieuwd hahahahaha.

Wat leuk allemaal en wat super fijn dat je het nu echt al naar je zin hebt.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah echt wat mooi dat je dit doet.

We hebben hier super herfst weer NOT!!!

Het regent en het waait en als ik ergens een hekel aan heb dan is het wind bah hahahahaha.

Ik ben benieuwd naar de volgende positieve verhalen.

Tot schrijfs!!!

Dikke kus en Knuffel van mij

Roxan

O ja en wel voorzichtig blijven he :D

Joris

Veel plezier daar he, leuk om zo wat over je te lezen

Elsbeth

Hey Saiola,
Wij gaan je volgen daar in het verre Kenia. Geniet meid en vooral van het mooie weer, want hier is het echt herfst. We zijn benieuwd naar je verhalen en blijven je volgen. Heel veel plezier en dikke knuffels van ons viertjes.

carin

hoi Saila, had jij geen uienzalf meegenomen haha , hier regen en regen geniet van alles ook cvan onze theo

Papa

Hoi,

We hebben extra fotoruimte voor je besteld.

Liefs uit een weer droog Nederland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood