saiola.reismee.nl

Nog een weekje...

Nog precies een week (en een paar uur) en dan vlieg ik vanuit Brussel naar Mombasa, Kenia. Voor degenen aan wie ik het nog niet verteld heb... Ik ga daar een maand helpen op de El Roi Kindergarten & Primary school, een school voor kinderen uit arme families.

Als je er meer over wilt lezen, moet je even op de site kijken van de organisatie Doingoood: http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl

Vrijdag heb ik al mn injecties al gehaald, dus dat hebben we gelukkig al achter de rug. Komende week mn koffer inpakken en nog wat laatste dingetjes regelen en dan ben ik er helemaal klaar voor! Ik hou jullie op de hoogte...

Kus

Reacties

Reacties

Nicky

Stoer wijf ben je!
Ben heel benieuwd naar al je avonturen daar ;)

X

Roxan

Ow meis dit is echt gaaf!!!
Toch wel over zee :D.

Jij bent echt super cool WOW!!!!!!!!!

Ik spreek je nog voordat je gaat.

Kus Rox

helen

Gaaf gemaakt! Nog een paar dagen! We leven allemaal met je mee!

Lenie

Ha Saiola echt te gek zeg!!! .......en dat heb je ons helemaal niet verteld hahaha.... Dit moet je nog niet zolang geleden besloten hebben. Ik ga zeker met je mee reizen, want zo'n reis wil je toch niet missen.
Zet um op!!!
Liefs xxx

Debbie

Whhaaa Saiola! Hoe cool is dit :-)
Veel succes met de laatste voorbereidingen en natuurlijk heeel veel plezier daar!!!
Ik hou je blog in de gaten :-)
x

mama

je vader heeft net onze mail per ongeluk verwijderd!! de muts...hadden we net 'n gezellige mail erin gegooid..ja dag dus.
We zijn trots dat je dit aandurft en weten zeker dat je het helemaal gaat maken in Kenia.

Wil & Will Harmsen

Lieve schat, ik heb het al telefonisch met je erover gehad: van buitenland ervaring leer je het meest.
We volgen je op de voet en gaan ervan uit dat je een wereldtijd in Kenia hebt. Knufkus, W. & W.

Tahnee

Hoorde dat je heel de reis ziek bent geweest???? Watje :)

Dus niet genoten van dat heerlijke, verfijnde vliegtuigeten?

Hopelijk heb je snel internet zodat je ons je ervaringen van je eerste dagen daar kunt vertellen.

Ciao!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood