saiola.reismee.nl

Supertrots op mezelf!

Nog één laatste verhaal dan vanuit Nederland, even terugkijkend op drie geweldige maanden Kenia....

Ben alweer bijna twee weekjes terug, maar er zitten zeker nog dagen tussen dat ik niets liever wil dan mn koffer inpakken en weer terugvliegen naar Mombasa. Weet van de vorige keer nog wel dat het gewoon even tijd kost om alles daar los te laten en toen was ik er maar een maand ;)

Mn tijd in Kenia was vooral zo bijzonder omdat:

- Zowel volwassenen als kids daar zoveel gelukkiger zijn met bijna niets dan wij hier met heel veel!

- Je zo'n goed gevoel krijgt als vrijwilliger op school, niet alleen door het feit dat je anderen kan helpen, maar vooral door de enorme dankbaarheid van de kids en de leerkrachten!

- Het heerlijk is omeven wat minder georganiseerd envolgens allerleiregelste hoeven leven!

- Je gewoon zoveel energie krijgt van al dieblije gezichten en gewoon de hele sfeerdaar!

Het is denk ikwel duidelijk dat ik mn tijd daar echtzo onbezorgd en gelukkig heb doorgebracht en dat ik er geen moment spijt van heb gehad dat ik deze keuze heb gemaakt! Daarnaast ben ik gewoon ontzettend trots op mezelf dat ik toch weer alleen dat vliegtuig in ben gestapt (degenen die me beetje kennen, weten dat vliegen niet mn grootste hobby is) en dat ik in mn eentje dit avontuur weer ben aangegaan! Zonder twijfelis dit toch welde beste ervaring uit mn26-jarig leventje en dat kunnen ze me nooit meer afpakken!

Maar ik weet één ding zeker en dat is dat dit niet mn laatste bezoekje was aan Kenia, ben nou eenmaal verliefd geworden op het land en dat gaat niet zomaar over haha!

Reacties

Reacties

Roosmarijn

Toch niet alleen verliefd op het land ;-)

Mooi dat je het deze drie maanden weer zo naar je zin hebt gehad!
Ik weet ook zeker dat ik weer terug ga komen!

Tahnee

Goed hoor, we vidnen het fijn dat je weer teruyg bent maar ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om alles los te laten daar (bijna alles dan...). Komt goed!!

Roxan

Kletskont wahahahaha verliefd geworden op het land, weet je dat wel helemaal zeker ;). Ik ben sinds een jaar ook verliefd geworden op Nederland whahahaha.

Nee ik ben ook heeeeeeel trots op jou!!! Wow jij was echt wel de laatste waarvan ik had verwacht dat je helemaal stoer ALLEEN weg zou gaan. Niet omdat ik dacht dat je dat niet aankon. Maar je had een goede baan, een huisje enz. hihihihihihi.

Meis je mag zo trots zijn al een pauw op zijn mooie veren.

Ow wat komt er weer een geklets uit.

Dikke kus Rox

Lenie

Ha Saiola, met recht mag je trots zijn op jezelf! Ik hoop je snel weer te zien om lekker bij te kletsen.
liefs,
Lenie xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood